Nabór na staż zagraniczny dla uczniów i job shadowing dla nauczycieli
Projekt „Praktyka u europejskiego pracodawcy”
o numerze 2016-1-PL01-KA102-024512
w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe
Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych im. Ignacego Mościckiego w Tarnowie ogłasza rozpoczęcie rekrutacji na staż zagraniczny dla uczniów i job shadowing dla nauczycieli.
Termin i miejsce stażu: 10.05.2017r. – 26.05.2017r. Braga, Portugalia
Termin i miejsce job shadowing: 01.05.2017r. – 06.05.2017r. Braga, Portugalia
Zasady rekrutacji:
Uczniowie i nauczyciele, którzy chcą wziąć udział w projekcie, składają do 28 listopada 2016r. do godz. 14:00 w Sekretariacie ZST wypełniony FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY, uczniowie – wraz z wyrażeniem zgody rodziców/opiekunów prawnych na udział w projekcie.
Formularze zgłoszeniowe (również do pobrania tutaj: power-formularz-uczen oraz formularz-power-nauczyciel ) oraz Regulamin rekrutacji dostępne w Sekretariacie szkoły, oraz u koordynatora projektu – p. Wioletty Krawiec.
O wyborze uczestników stażu (uczniów) decydować będą następujące kryteria:
- uczniowie kształcący się w zawodach: technik elektryk, technik elektronik,
- wiek uczestników w momencie aplikowania: uczeń klasy drugiej,
- średnia ocen z ostatniego roku szkolnego,
- frekwencja za ostatni rok szkolny,
- ocena z języka angielskiego z ostatniego roku szkolnego,
- niepełnosprawność w rodzinie,
- objęcie ucznia pieczą zastępczą,
- samotne wychowywanie ucznia przez rodzica,
- wielodzietność rodziny.
Rekrutację przeprowadzi komisja w składzie: Dyrektor Szkoły, koordynator projektu,
nauczyciel prowadzący z uczniem zajęcia z języka angielskiego, wychowawca.
Spośród wszystkich kandydatów komisja kwalifikacyjna wybierze 10 elektryków i 10 elektroników (lista główna), oraz dodatkowo: 2 elektryków i 2 elektroników (lista rezerwowa).
O wyborze uczestników job shadowing (nauczycieli) decydować będą następujące kryteria:
- nauczyciel przedmiotów zawodowych lub nauczyciel języka obcego zawodowego,
- nauczyciel pełnoetatowy ZST, w następnej kolejności nauczyciel dochodzący na godziny,
- znajomość języka angielskiego,
- niepełnosprawność w rodzinie,
- sprawowanie opieki zastępczej,
- samotne wychowywanie dziecka,
- wielodzietność.
Rekrutację przeprowadzi komisja w składzie: Dyrektor Szkoły i koordynator projektu.
Spośród wszystkich kandydatów komisja rekrutacyjna wybierze 12 nauczycieli (lista główna) i dodatkowo 4 (lista rezerwowa), w najwyższym stopniu spełniających powyższe wymagania.
Listy zakwalifikowanych do projektu uczniów i nauczycieli (główne i rezerwowe) zamieszczone zostaną na stronie internetowej szkoły i na szkolnej tablicy ogłoszeń dnia 2 grudnia 2016r.
Kandydatom do udziału w projekcie przysługuje prawo odwołania się od decyzji Komisji Rekrutacyjnej do Dyrektora Szkoły, w formie pisemnej, w terminie do 5 dni od dnia ogłoszenia wyników rekrutacji. Rozpatrzenie odwołania następuje w terminie do 3 dni od dnia złożenia odwołania i ma charakter ostateczny.
Dyrektor Szkoły: Krzysztof Kołaciński
Koordynator projektu: Wioletta Krawiec