NABÓR NA STAŻ ZAGRANICZNY "Praktyka u europejskiego pracodawcy"
Projekt „Praktyka u europejskiego pracodawcy”
realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych
oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego”
W związku z zakwalifikowaniem projektu Zespołu Szkół Technicznych im. Ignacego Mościckiego TECHNIKUM Nr 1 w Tarnowie „Praktyka u europejskiego pracodawcy” do realizacji i przyznaniem dofinansowania Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych TECHNIKUM Nr 1 w Tarnowie ogłasza rozpoczęcie rekrutacji.
Zasady rekrutacji:
Uczniowie, którzy chcą wziąć udział w projekcie składają do 07 września 2016r. (środa) do godz. 14:00 w sekretariacie szkoły wypełniony FORMULARZ APLIKACYJNY. Formularze aplikacyjne oraz Regulamin rekrutacji dostępne są również w Sekretariacie szkoły i u koordynatora projektu – p. Wioletty Krawiec.
O wyborze uczestników stażu (uczniów) decydować będą następujące kryteria:
- uczniowie kształcący się w zawodach: technik elektryk, technik elektronik, technik mechanik,
- wiek uczestników w momencie aplikowania: uczeń klasy drugiej,
- średnia ocen z ostatniego roku szkolnego,
- frekwencja za ostatni rok szkolny,
- ocena z języka niemieckiego z ostatniego roku szkolnego,
- niepełnosprawność w rodzinie,
- objęcie ucznia pieczą zastępczą,
- samotne wychowywanie ucznia przez rodzica,
- wielodzietność rodziny.
Rekrutację przeprowadzi komisja w składzie: Dyrektor Szkoły, koordynator projektu,
nauczyciel prowadzący z uczniem zajęcia z języka obcego, wychowawca.
Spośród wszystkich kandydatów komisja kwalifikacyjna wybierze 14 mechaników,
5 elektryków i 3 elektroników (lista główna), oraz dodatkowo: 1 elektryka, 1 elektronika
i 2 mechaników (lista rezerwowa).
Listy zakwalifikowanych do projektu uczniów (główna i rezerwowa) zamieszczone zostaną na stronie internetowej szkoły i na szkolnej tablicy ogłoszeń dnia 8 września 2016r.
Kandydatom do udziału w projekcie przysługuje prawo odwołania się od decyzji Komisji Rekrutacyjnej do Dyrektora Szkoły, w formie pisemnej, w terminie do 5 dni od dnia ogłoszenia wyników rekrutacji. Rozpatrzenie odwołania następuje w terminie do 3 dni od dnia złożenia odwołania i ma charakter ostateczny.
Dyrektor Szkoły: Krzysztof Kołaciński
Koordynator projektu: Wioletta Krawiec