REKRUTACJA do projektu „Start na europejskim rynku pracy”
Projekt „Start na europejskim rynku pracy” o numerze 2017-1-PL01-KA102-037517
dofinansowany w ramach programu Erasmus+,
Akcja 1. Mobilność edukacyjna – Wyjazdy uczniów i kadry edukacyjnej w sektorze kształcenie i szkolenia zawodowe
W związku z zakwalifikowaniem projektu Zespołu Szkół Technicznych im. Ignacego Mościckiego w Tarnowie „Start na europejskim rynku pracy” o numerze 2017-1-PL01-KA102-037517 do dofinansowania
w ramach programu Erasmus+, Akcja 1. Mobilność edukacyjna – Wyjazdy uczniów i kadry edukacyjnej w sektorze kształcenie i szkolenia zawodowe ogłaszamy rozpoczęcie rekrutacji.
Kryteria naboru uczestników do projektu są następujące:
- uczniowie kształcący się w zawodach:
Węgry: technik elektryk, technik elektronik, technik mechanik
Portugalia: technik informatyk
Zjednoczone Królestwo: technik elektryk, technik elektronik
- wiek uczestników w momencie aplikowania: uczeń klasy drugiej
- roczna ocena klasyfikacyjna zachowania za ostatni rok szkolny
- średnia ocen z przedmiotów zawodowych z ostatniego roku szkolnego
- frekwencja za ostatni rok szkolny
- ocena z języka angielskiego (Portugalia, UK) lub języka niemieckiego (Węgry) z ostatniego roku szkolnego
- dodatkowe uznane osiągnięcia techniczne, udział w konkursach i olimpiadach technicznych/zawodowych, zajęciach zawodowych kółek zainteresowań
- kryterium opisowe – motywacja do wyjazdu na staż.
Spośród wszystkich kandydatów komisja rekrutacyjna wybierze:
- staż Węgry: 22 uczniów – 5 elektryków, 6 elektroników i 11 mechaników, z największą ilością punktów (lista główna)i dodatkowo 4 kolejnych uczniów–1 elektryk, 1 elektronik, 2 mechaników (lista rezerwowa).
- staż Portugalia: 20 uczniów –20 informatyków, z największą ilością punktów (lista główna) i dodatkowo 4 kolejnych uczniów informatyków (lista rezerwowa).
- staż Zjednoczone Królestwo: 20 uczniów – 10 elektryków i 10 elektroników, z największą ilością punktów (lista główna) i dodatkowo 4 kolejnych uczniów – 2 elektryków i 2 elektroników (lista rezerwowa).
Formularze aplikacyjne oraz Regulamin rekrutacji do pobrania:
REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE
bądź dostępne w Sekretariacie Szkoły i u koordynatora projektu – p. W. Krawiec.
Uzupełniony FORMULARZ APLIKACYJNY wraz z załącznikami należy złożyć w Sekretariacie Szkoły lub u koordynatora projektu w terminie 04 ÷ 22 września 2017r.
Ogłoszenie wyników rekrutacji odbędzie się dnia 10 października 2017r.
Listy zakwalifikowanych do projektu uczniów (główne i rezerwowe) zamieszczone zostaną na stronie internetowej szkoły i na szkolnej tablicy ogłoszeń.
Koordynator projektu: Wioletta Krawiec