Ostatni weekend na Węgrzech :(

W weekendy również nie próżnujemy. W sobotę odwiedziliśmy pełną uroku miejscowość Tapolca,  w której zwiedzaliśmy okazałą jaskinię Tavasbarlang  z jeziorem podziemnym. Największą atrakcją w jaskini było pływanie łódkami po jeziorze.  Obejrzeliśmy również stary młyn nad jeziorem Malom, w którym pływają ogromne złote karpie japońskie, tworzące atmosferę miejsca.

Po południu udaliśmy się do położonego w malowniczej dolinie, niedaleko naszego pensjonatu Zoo. Niedzielę spędziliśmy w Budapeszcie. Wycieczkę po stolicy rozpoczęliśmy zwiedzaniem cytadeli na Górze Gellerta. Następnie zwiedziliśmy Parlament i udaliśmy się na spacer po starówce. Przeszliśmy przez Plac Bohaterów do zabytkowego metra, którym przejechaliśmy w okolicę Zamku Królewskiego. Tu zwiedziliśmy Basztę Rybacką, Kościół Św. Macieja i pospacerowaliśmy po dziedzińcu zamkowym. Wieczorem, w drodze powrotnej do autobusu zobaczyliśmy jeszcze Pałac Prezydencki. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do pensjonatu na gorącą kolację.

Fotorelacja

” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]